30 Ağustos 2007 Perşembe

Kezman'dan Hz .İsa tişörtlü mesaj / VİDEO

Fenerbahçe'nin sırp golcüsü Kezman Anderlech maçı sonrasında önemli açıklamalar yaptı...


Fenerbahçe'nin Anderlecht maçında 4. dakikada ilk golünü atan Mateja Kezman maç sonunda canlı yayında önemli açıkmalar yaptı. Kezman turu geçtikleri ve gol attığı için mutlu olduğunu söylerken son Sivas maçında taraftarlar tarafından yuhalanması konusunda Fenerbahçe taraftarına mesaj yolladı.

Kezman: "Üzerimde müthiş bir baskı var. Gol atamadığım zaman ve eleştirildiğim zaman sıkılıyorum. Ben Beşiktaş'a önemli bir gol attık şampiyon olduk. Bugün keza bir gol attım. Önemli maçlarda attığım gollerle takımıma faydalı olmaya sığınıyorum. Beni rahat bırakın göreceksiniz daha iyi olacak" dedi...



0 yorum:

 

Site Bilgisi

Türkiye'den ve dünyadan güncel video haberler. Son haberler, Spor, Siyaset, Kültür Sanat, Magazin, Ekonomi, Dış Haberler, Politika Haberleri, Eğlence
Video Haber Copyright © 2009 BT Designed by Pie BT
    DISCLAIMER! We do not host or upload any of the files that are available on this Weblog. We merely search on INTERNET and index popular files openly available to anyone.